ဂ်ဳိင္းတံတားသစ္တြင္ တံတားေၾကးပိုေကာက္ ကုန္သည္မ်ား ဒုကၡေရာက္

Thursday, April 22, 2010 ·



ရဲရင့္ |ထိုင္း-ျမန္မာ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရး မဲေဆာက္-ျမ၀တီ ကုန္သြယ္မႈလမ္းေၾကာတြင္ တည္ရိွသည့္ ဂ်ိဳင္းျမစ္ကူး ေဗာတံတားအသစ္မွ ျဖတ္သန္းသည့္ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားကို အာဏာပိုင္မ်ားက တံတားေၾကး ပိုမိုေကာက္ခံေနသည့္အတြက္ သာမန္ကုန္သည္မ်ား ဆုံ႐ံႈးနစ္နာမႈမ်ားႏွင့္ ႀကံဳေတြ႔ေနရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ ျမန္မာကုန္သည္တဦးက “အခု ဒီတံတားသစ္ထိုးလိုက္ေတာ့ အရင္လို ကုန္ေတြ ကဲ့စရာမလိုေတာ့ေပမယ့္ အာဏာပိုင္ေတြက စစ္တပ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ကုမၸဏီကားေတြ၊ တံတားျဖတ္ေၾကးေငြ ပိုေပးႏိုင္တဲ့လူေတြကို ဦးစားေပးၾကေတာ့ အရင္ေရာက္တဲ့ကားေတြက ေနာက္မွထြက္ရတာေတြေၾကာင့္ အခ်ိန္ကုန္ ခရီးေႏွာင့္ေႏွးၿပီး လုပ္ငန္း ထိခိုက္နစ္နာတာေတြ ပိုမ်ားလာတယ္” ဟု ေျပာသည္။

လြန္ခဲ့သည့္ (၁၅) ႏွစ္ခန္႔က ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ ဂ်ဳိင္းျမစ္ကူး သံမဏိႀကိဳးဆိုင္း တံတားမွာ ယမန္ႏွစ္ စက္တင္ဘာလက တံတားခံႏိုင္ရည္အား က်ဆင္းလာသျဖင့္ တန္ခ်ိန္ (၃၀) ေက်ာ္ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား ျဖတ္သန္းမႈကို ပိတ္ပင္လိုက္ၿပီး ကုန္စည္မ်ားကို ကားငယ္မ်ားျဖင့္သာ ကဲ့ယူၾကရသည့္အတြက္ ထိုင္း-ျမန္မာကုန္သြယ္ရာတြင္ ပိုမိုနစ္နာၾကရသည္ဟုလည္း ၎က ေျပာသည္။




ေဗာတံတားသစ္အတြက္ ျဖတ္သန္းခမွာ ကားႀကီးတစီးလွ်င္ က်ပ္ (၄) ေသာင္း ေကာက္ခံေသာ္လည္း တံတားျဖတ္သန္းခ ႏွစ္ဆခန္႔ ပိုေပးႏိုင္သည့္ ကုန္ကားမ်ားကို ဦးစားေပးထြက္ခြာေစျခင္းေၾကာင့္ အရင္ေရာက္ၿပီး ေငြပိုမေပးႏိုင္သည့္ကားမ်ားမွ ကုန္သည္မ်ားမွာ အခ်ိန္ၾကန္႔ၾကာစြာ ေစာင့္ဆိုင္းၾကရေၾကာင္း အဆိုပါကုန္သည္က ေျပာသည္။

“ေန႔စဥ္ ျဖတ္သန္းတဲ့ ကုန္ကားႀကီးေတြ (၁၅၀) ေလာက္ထဲမွာ ပါတဲ့ ေနျပည္ေတာ္ေဆာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္းအတြက္ ထုိင္းဘက္က ပစၥည္းေတြ တင္လာတဲ့ ဦးပိုင္လီမိတက္က ကားေတြကို ဦးစားေပးထြက္ေစၿပီး အလွည့္က်စနစ္ဆိုတာ မရိွေတာ့ဘူး” ဟု ၎က ေျပာသည္။

ယခင္ သံမဏိႀကိဳးဆိုင္းတံတားေဟာင္းအနီးတြင္ ယခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလလယ္တြင္ ျမန္မာ့သစ္ေတာက္ငွက္ကုမၸဏီက တန္ခ်ိန္ (၃၀) ေက်ာ္ ျဖတ္သန္းႏိုင္သည့္ Pontoon Bridge အမ်ဳိးအစား တံတားသစ္ကို အခေၾကးေငြယူကာ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ကရင္ျပည္နယ္ လမ္းတံတား ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနမွ အၿငိမ္းစား အင္ဂ်င္နီယာတဦးက “ျမန္မာျပည္မွာေဆာက္တဲ့ တံတားေတြက ျမန္မာ့နည္းျမန္မာ့ဟန္ေတြနဲ႔ ေဆာက္တာမ်ားတယ္။ ႏိုင္ငံတကာ စံခ်ိန္စံၫႊန္းေတြနဲ႔အညီေတာ့ မျဖစ္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔လက္ထက္ကလည္း ဒီလိုပါပဲ။ အခုၾကည့္ ဂ်ဳိင္းတံတား၊ ရန္ကုန္က ဘုရင့္ေနာင္တံတား ျပႆနာစတက္ၿပီ။ ဒီတံတားေတြ ေဆာက္တာ (၁၀) ႏွစ္ေက်ာ္ပဲရိွေသးတယ္။ အစိုးရက ေရပါတာပဲ လိုခ်င္တယ္၊ ေရဘူးေပါက္တာ မလိုခ်င္ဘူး ဆိုေတာ့ ဒီအစိုးရလက္ထက္မွာ ထိုးတဲ့တံတားအႀကီးက အစင္း (၁၀၀) ေက်ာ္ရိွတယ္။ ဒီ တံတားျပႆနာက ဆက္တိုက္လာေတာ့မယ္” ဟု ေျပာသည္။

ဂ်ဳိင္းျမစ္ကူး ယာယီေဗာတံတားအသစ္မွာ ေရတက္ေရက်ကို ခ်ိန္၍ သံေဗာႀကီးမ်ားကို အသံုးျပဳၿပီး သံေဗာမ်ားေပၚတြင္ သစ္သားမ်ားခင္းကာ ကုန္တင္ကားႀကီးမ်ား တစီးခ်င္း ျဖတ္သန္းရသည့္ Pontoon Bridge အမ်ဳိးအစားျဖစ္သည္။


source by :NEJ

0 comments:

ဗုဒၶျမတ္စြာ ဘုရား

ဘုုရား၊ တရား၊ သံဃာ၊ မိဘ၊ ဆရာ တုိ႔႔အား အစဥ္ ဂါ၀ရပန္း ဆင္ျမန္္းလ်က္

ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေရးပါ။

Type the MYANMAR fonts in here... Clip the Keyboard icon

ကီးဘုတ္ကိုႏွိပ္ပါ

ကမၻာမေၾကဘူး သီခ်င္းေလးပါ

၂၀၁၀ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ အတြက္ ေပ်ာ္႐ႊင္ေနေသာ သန္းေ႐ႊ

ျမန္မာစာလံုးမ်ား

ေဇာ္ဂ်ီ အသြင္းေျပာင္း ေဆာ့စ္၀ဲလ္ေလးပါ

k
Zawgyi-One, Winn_Burmese အပါအဝင္ ေဖာင့္ အမ်ဳိးအစား (၁၆) မ်ဳိး ေျပာင္းႏုိင္တဲ့၊ Install လုပ္စရာ မလုိတဲ့ Standalone ေဖာင့္ေျပာင္း ပ႐ုိဂရမ္ေလး ျဖစ္ပါတယ္။ ကြန္ျပဴတာ စာစီစာ႐ုိက္ သမားေတြ၊ ဝဘ္ဆုိက္ လုပ္ငန္းနဲ႔ ပုံႏွိပ္ လုပ္ငန္းေတြ အတြက္ အလြန္ သုံးဝင္လွတဲ့ ပ႐ုိဂရမ္ေလးပါ။ တုိက္႐ုိက္ Download လုပ္လုိသူမ်ား အေပၚက KaNaung Icon ေလးကုိ Click လုပ္ရံုပါပဲ။
 
/* EOT ----------------------------------------- */