စိုးမိုး | ေနာက္ထပ္ တည္ေဆာက္မည့္ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူးတံတားႀကီး (၄) စင္း ေဆာက္လုပ္ခြင့္ အတြက္ တ႐ုတ္ CMAC Engineering Group Co Ltd က စစ္အစိုးရ ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ညႇိႏႈိင္း ေနၿပီျဖစ္သည္။
ယခုလ (၂၂) ရက္တြင္ စစ္အစိုးရ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ၀န္ႀကီးႏွင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ China CMAC Engineering Group Co Ltd ဥကၠ႒ Madam Luo Yan တို႔ ေနျပည္ေတာ္တြင္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း ႏိုင္ငံပိုင္ျဖစ္သည့္ The New Light of Myanmar သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပသည္။
ျမန္မာ ဘာသာျဖင့္ ထုတ္ေ၀သည့္ သတင္းစာ မ်ားတြင္မူ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူး တံတား (၄) စင္း တည္ေဆာက္ေရး တ႐ုတ္ႏွင့္ ညႇိႏိႈင္း ေနျခင္းကို မေဖာ္ျပဘဲ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ထုတ္ေ၀သည့္ The New Light of Myanmar တြင္သာ သတင္းထုတ္ျပန္သည္ကို ေတြ႔ရသည္။
ယခုလ (၂၂) ရက္တြင္ စစ္အစိုးရ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ၀န္ႀကီးႏွင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ China CMAC Engineering Group Co Ltd ဥကၠ႒ Madam Luo Yan တို႔ ေနျပည္ေတာ္တြင္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း ႏိုင္ငံပိုင္ျဖစ္သည့္ The New Light of Myanmar သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပသည္။
ျမန္မာ ဘာသာျဖင့္ ထုတ္ေ၀သည့္ သတင္းစာ မ်ားတြင္မူ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူး တံတား (၄) စင္း တည္ေဆာက္ေရး တ႐ုတ္ႏွင့္ ညႇိႏိႈင္း ေနျခင္းကို မေဖာ္ျပဘဲ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ထုတ္ေ၀သည့္ The New Light of Myanmar တြင္သာ သတင္းထုတ္ျပန္သည္ကို ေတြ႔ရသည္။
တည္ေဆာက္မည့္ ျမစ္ကူး တံတားႀကီးမ်ားမွာ ဧရာ၀တီ တံတား (ပခုကၠဴ)၊ ဧရာ၀တီ တံတား (စင္းခန္း)၊ ဧရာ၀တီတံတား (ေညာင္တုန္း) ႏွင့္ ဧရာ၀တီတံတား (မလြန္) တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန အသိုင္းအ၀ိုင္းမွ သိရသည္။
တ႐ုတ္ကုမၸဏီ China CMAC Engineering Group Co Ltd က အဆိုပါတံတား (၄) စင္း တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ လုပ္ငန္းအႀကိဳ စီမံကိန္းမ်ားကို ထိုေန႔က ေဆြးေႏြးၾကေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ ေျမာက္ဘက္စြန္းမွ ေတာင္ဘက္စြန္း ေဒသထိ ျဖတ္သန္း စီးဆင္းေနေသာ ဧရာ၀တီျမစ္ႀကီးေပၚတြင္ ယခင္ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး (၈) စင္းရွိေနရာမွ ယခု တံတား (၄) စင္း ထပ္မံ တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ရာ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး (၁၂) စင္း ရွိလာမည္ျဖစ္သည္။
စစ္အစိုးရ လက္ထက္ ျမစ္ကူး ေခ်ာင္းကူး တံတားေပါင္းမ်ားစြာ တည္ေဆာက္ထားေသာ္လည္း တံတားေၾကး ႀကီးျမင့္မႈေၾကာင့္ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ႏႈန္းထားမ်ား ျမင့္တက္ေနဆဲျဖစ္သည္။
ထို႔အျပင္ တံတားမ်ားကို အခ်ိန္အကန္႔အသတ္ျဖင့္ သြားလာခြင့္ ျပဳထားသည့္အတြက္ သြားလာေရး အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ ရမည့္အစား အခက္အခဲတခုအျဖစ္ ခရီးသည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္တဦးက ႐ႈျမင္သည္။
၎က “စစ္ေတာင္းတံတားကို ျဖတ္ဖို႔ဆိုရင္ မနက္ (၆) နာရီကေန ည (၈) နာရီထိပဲ ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္ရွိတယ္။ အဲေတာ့ တံတားေတြေဆာက္ လမ္းေတြေဖာက္တာရဲ႕ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္က ဘာလဲလို႔ ျပန္ေမးစရာ ျဖစ္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
စစ္အစိုးရ လက္ထက္တြင္ ျမန္မာ့ အသက္ေသြးေၾကာဟု တင္စားေခၚေ၀ၚသည့္ ဧရာ၀တီျမစ္အပါအ၀င္ ၎၏ အဓိက ျမစ္လက္တက္မ်ား ေပၚတြင္ ဆည္တာတမံမ်ား ပိတ္ဆို႔မႈ၊ တံတားမ်ား တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ ေရေ၀ေရလဲ ဧရိယာမ်ား ကေမာက္ကမ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းမွ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ေလ့လာ သူမ်ားက ေျပာဆိုသည္။
ထို႔အျပင္ ျပည္တြင္း အေျခစိုက္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေစာင့္ၾကည့္ေရး အဖြဲ႔မ်ားက အေသးစိတ္ စံုစမ္းေဖာ္ထုတ္ခြင့္ မရရွိျခင္း၊ ျပည္ပ အေျခစိုက္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေစာင့္ၾကည့္ေရး အဖြဲ႔မ်ားႏွင့္ အလွမ္း ကြာေ၀းျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ဧရာ၀တီသည္ အကာအကြယ္ မဲ့လ်က္ ရွိေၾကာင္း သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေလ့လာသူပညာရွင္မ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။
စစ္အစိုးရက ဧရာ၀တီ ျမစ္ေပၚတြင္ ေရအား လွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္း (၇) ခုႏွင့္ ျမစ္ျဖတ္ တံတား (၈) စင္း တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ဧရာ၀တီ၏ အဓိက ျမစ္လက္တက္မ်ား ျဖစ္ေသာ ျမစ္ငယ္ျမစ္၊ တာပိန္းျမစ္၊ ေရႊလီျမစ္၊ မူးျမစ္၊ ခ်င္းတြင္း ျမစ္တို႔တြင္လည္း ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္း အတြက္ ဆည္တမံမ်ား တည္ေဆာက္ ထားၿပီး ျဖစ္သည္။
source by : ေခတ္ၿပိဳင္
တ႐ုတ္ကုမၸဏီ China CMAC Engineering Group Co Ltd က အဆိုပါတံတား (၄) စင္း တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ လုပ္ငန္းအႀကိဳ စီမံကိန္းမ်ားကို ထိုေန႔က ေဆြးေႏြးၾကေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ ေျမာက္ဘက္စြန္းမွ ေတာင္ဘက္စြန္း ေဒသထိ ျဖတ္သန္း စီးဆင္းေနေသာ ဧရာ၀တီျမစ္ႀကီးေပၚတြင္ ယခင္ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး (၈) စင္းရွိေနရာမွ ယခု တံတား (၄) စင္း ထပ္မံ တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ရာ ဧရာ၀တီ ျမစ္ကူး တံတားႀကီး (၁၂) စင္း ရွိလာမည္ျဖစ္သည္။
စစ္အစိုးရ လက္ထက္ ျမစ္ကူး ေခ်ာင္းကူး တံတားေပါင္းမ်ားစြာ တည္ေဆာက္ထားေသာ္လည္း တံတားေၾကး ႀကီးျမင့္မႈေၾကာင့္ ကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရး ႏႈန္းထားမ်ား ျမင့္တက္ေနဆဲျဖစ္သည္။
ထို႔အျပင္ တံတားမ်ားကို အခ်ိန္အကန္႔အသတ္ျဖင့္ သြားလာခြင့္ ျပဳထားသည့္အတြက္ သြားလာေရး အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႔ ရမည့္အစား အခက္အခဲတခုအျဖစ္ ခရီးသည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းရွင္တဦးက ႐ႈျမင္သည္။
၎က “စစ္ေတာင္းတံတားကို ျဖတ္ဖို႔ဆိုရင္ မနက္ (၆) နာရီကေန ည (၈) နာရီထိပဲ ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္ရွိတယ္။ အဲေတာ့ တံတားေတြေဆာက္ လမ္းေတြေဖာက္တာရဲ႕ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္က ဘာလဲလို႔ ျပန္ေမးစရာ ျဖစ္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
စစ္အစိုးရ လက္ထက္တြင္ ျမန္မာ့ အသက္ေသြးေၾကာဟု တင္စားေခၚေ၀ၚသည့္ ဧရာ၀တီျမစ္အပါအ၀င္ ၎၏ အဓိက ျမစ္လက္တက္မ်ား ေပၚတြင္ ဆည္တာတမံမ်ား ပိတ္ဆို႔မႈ၊ တံတားမ်ား တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ ေရေ၀ေရလဲ ဧရိယာမ်ား ကေမာက္ကမ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းမွ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ေလ့လာ သူမ်ားက ေျပာဆိုသည္။
ထို႔အျပင္ ျပည္တြင္း အေျခစိုက္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေစာင့္ၾကည့္ေရး အဖြဲ႔မ်ားက အေသးစိတ္ စံုစမ္းေဖာ္ထုတ္ခြင့္ မရရွိျခင္း၊ ျပည္ပ အေျခစိုက္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေစာင့္ၾကည့္ေရး အဖြဲ႔မ်ားႏွင့္ အလွမ္း ကြာေ၀းျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ဧရာ၀တီသည္ အကာအကြယ္ မဲ့လ်က္ ရွိေၾကာင္း သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ေလ့လာသူပညာရွင္မ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။
စစ္အစိုးရက ဧရာ၀တီ ျမစ္ေပၚတြင္ ေရအား လွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္း (၇) ခုႏွင့္ ျမစ္ျဖတ္ တံတား (၈) စင္း တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ဧရာ၀တီ၏ အဓိက ျမစ္လက္တက္မ်ား ျဖစ္ေသာ ျမစ္ငယ္ျမစ္၊ တာပိန္းျမစ္၊ ေရႊလီျမစ္၊ မူးျမစ္၊ ခ်င္းတြင္း ျမစ္တို႔တြင္လည္း ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္း အတြက္ ဆည္တမံမ်ား တည္ေဆာက္ ထားၿပီး ျဖစ္သည္။
source by : ေခတ္ၿပိဳင္








0 comments:
Post a Comment