ထုိင္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူ (၇၀) ရာႏႈန္း အခ်ိန္ပုိင္း အြန္လုိင္း ျပည့္တန္ဆာျဖစ္ေန

Wednesday, February 04, 2009 ·

NEJ | ထုိင္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူ (၇၀) ရာႏႈန္းသည္ အင္တာနက္ျပည့္တန္ဆာခန္း ၀ဂ္ဆုိက္မ်ားသို႔ ခႏၶာကုိယ္ အခ်ိန္ပုိင္း ေရာင္းစားရန္ ဆက္သြယ္ခဲ့ၾကသည္ဟု တကၠသိုလ္ လူထုဆႏၵစစ္တမ္းကုိ ကုိးကားၿပီး ထုိင္းသတင္းစာ မ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

ဆူအမ္ဒူးဆစ္ ရာဇဘတ္ တကၠသိုလ္မွ ထုတ္ျပန္သည့္ ဆူအမ္ဒူးဆစ္ လူထုဆႏၵစစ္တမ္းတြင္ ယခုကဲ့သို႔ ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ထုိင္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူမ်ားကုိ ေပ်ာ္ပါးရန္ဆက္သြယ္ႏုိင္သည့္ အင္တာနက္ ၀ဂ္ဆုိက္ေပါင္း (၁,၀၀၀) ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း ထုိင္းယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာန၏ အစီရင္ခံခ်က္ကုိ မအံ့ၾသမိေၾကာင္း စစ္တမ္းေကာက္ေရးအဖြဲ႕ လက္ေထာက္ပါေမာကၡ ဆူခြန္ခ်ာလုိဆက္က ေျပာသည္။

ထုိင္းတကၠသုိလ္မ်ား၌ အင္တာနက္ျပည့္တန္ဆာမ်ား ေပၚေပါက္ေနသည့္ျပႆနာကုိ အသ္ိအမွတ္ျပဳရန္ႏွင့္ စုံစမ္းစစ္ေဆးရန္ သက္ဆုိင္ရာ တကၠသိုလ္အႀကီးအကဲမ်ားကုိ လက္ေထာက္ပါေမာကၡ ဆူခြန္က တုိက္တြန္း ထားသည္။

သို႔ေသာ္ ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ကပင္ မေလးရွား ထုိင္းနယ္စပ္ရွိ ဟတ္ယုိင္ၿမိဳ႕တြင္ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားအတြက္ အငွားမယား လုပ္စားၿပီး ေက်ာင္းတက္ေနသည့္ တကၠသုိလ္ေက်ာင္းသူမ်ားရွိေနေၾကာင္း Bangkok Post သတင္းစာက အက်ယ္တ၀င့္ ေဖာ္ထုတ္ေရးသားခဲ့သည္။

ထုိင္းတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူမ်ား အခ်ိန္ပုိင္း အြန္လုိင္း ျပည့္တန္ဆာျဖစ္ေနရျခင္းအနက္ က်ဆင္းေနသည့္ ထုိင္းစီးပြားေရးေၾကာင့္ ေငြပုိရေအာင္ ေက်ာင္းသူမ်ား ရွာရျခင္းျဖစ္သည္ဟု လက္ေထာက္ပါေမာကၡ ဆူခြန္ခ်ာလုိဆက္ က ယူဆသည္။

source by : http://www.khitpyaing.org/news/February_09/4-2-09c.php

0 comments:

ဗုဒၶျမတ္စြာ ဘုရား

ဘုုရား၊ တရား၊ သံဃာ၊ မိဘ၊ ဆရာ တုိ႔႔အား အစဥ္ ဂါ၀ရပန္း ဆင္ျမန္္းလ်က္

ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးေရးပါ။

Type the MYANMAR fonts in here... Clip the Keyboard icon

ကီးဘုတ္ကိုႏွိပ္ပါ

ကမၻာမေၾကဘူး သီခ်င္းေလးပါ

၂၀၁၀ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ အတြက္ ေပ်ာ္႐ႊင္ေနေသာ သန္းေ႐ႊ

ျမန္မာစာလံုးမ်ား

ေဇာ္ဂ်ီ အသြင္းေျပာင္း ေဆာ့စ္၀ဲလ္ေလးပါ

k
Zawgyi-One, Winn_Burmese အပါအဝင္ ေဖာင့္ အမ်ဳိးအစား (၁၆) မ်ဳိး ေျပာင္းႏုိင္တဲ့၊ Install လုပ္စရာ မလုိတဲ့ Standalone ေဖာင့္ေျပာင္း ပ႐ုိဂရမ္ေလး ျဖစ္ပါတယ္။ ကြန္ျပဴတာ စာစီစာ႐ုိက္ သမားေတြ၊ ဝဘ္ဆုိက္ လုပ္ငန္းနဲ႔ ပုံႏွိပ္ လုပ္ငန္းေတြ အတြက္ အလြန္ သုံးဝင္လွတဲ့ ပ႐ုိဂရမ္ေလးပါ။ တုိက္႐ုိက္ Download လုပ္လုိသူမ်ား အေပၚက KaNaung Icon ေလးကုိ Click လုပ္ရံုပါပဲ။
 
/* EOT ----------------------------------------- */